fredag 9. mars 2007

Mer garn


Var innom den nærmeste garnbutikken min. Der fant jeg Svalegarn på tilbud til 15 kr nøstet. Det ble tre rosa (som Frøkna selv valgte) og tre oransje. De skal bli luer til barna. Sindre likte ideen om en oransje lue men bestilte den med blå flammer. Får se om ikke jeg får til det... Det hvite er et nøste Pt5 men skulle visst likevell hatt den i den mørkere hvite så den må byttes. Noen pinner fant også veien hjem, Pt rundpinne str 3,5 og sokkepinner str 4. Jeg venter også på noe garn jeg har bestilt på Handpaintedyarn.com. Så nå er det innkjøpsstopp for en stund.

I vent by my nearest LYS. They had sale on the Svale yarn. Its a mix of cotton and silk and viscose. My kids ordered hats at once, pink for my little girl and orange for my boy. He wanted blue flames on it though, so I'll have to think up somethin clever. The white yarn is Pt5 I had one at home but needed another, but it was the wrong color so I have to swap it. Some needles also found their way home, Pt circular, it's Addi in Norwegian, size 3,5 mm and a set of sock needles size 4 mm. I'm also waiting for som yarn from Handpaintedyarns.com. So no more shopping for a while.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: