tirsdag 13. mars 2007

De siste dagers prosjekt


Siden lørdag har jeg har strikket meg en Booga J Bag i noro, Strikket tre luer og gjort ferdig oppvarmingsmønsteret i pulsvarmeralongen. Jeg har også strikket ferdig to UFO er og ryddet i garnet og UFOene mine. Nå får allt garnet mitt plass i kisten i stua og nøstene er pakka i gjennomsiktige minigrip poser. Utrolig nok tror jeg at jeg har full kontroll over både garn og UFOer. Målet er å gjøre ferdig en UFO før jeg begynner på et nytt prosjekt og å bruke opp garnlageret... Store mål... I tilleg er uruguai garnet mitt fra handpaintedyarn på vei... gleder meg... Jeg har delt et 50g nøste med naturhvit alpakka i to og skal lage pulsvarmere, men jeg finner ikke noe mønster jeg liker. Har dere noen ideer, kanskje fletter, nei klarer ikke å bestemme meg...


From saturday to now here's what I've knitted: tre hats (you have seen one), a Booga J bag in noro yarn, finished my wrist warmers in an along, finished to UFO's. I've also organised my yarn stash and UFO's. Now the yarn lives in a chest in my living room with the UFO's next to them. The goal is to finish an UFO before every new thing and to use up the stash... Big goal I know... My uruguay yarn from handpaintedyarn is on the way, I'm so lookin forward to getting it...

I just split a 50 g of alpaca yarn i want to make wrist warmers any Ideas for a pattern?

Ingen kommentarer: