lørdag 13. oktober 2007

a house!

I have to say I have a little trouble twisting my brain arouond it, but I think I just bought a house. The thing is my MIL is moving to an appartment from her house next month and we didnt think we could get enough loan to by hers, but we tried and we did get it. So now my head is full of house, colors and painting. My concentratiton is poor, even in knitting, so I cant promise a monday pattern this time, but I'll work on next weeks. Now I'll go back to dreaming about renovating a house!

Hmm, jeg må si jeg har visse problemer med å få hjernen min til å forstå dette, jeg har kjøpt hus... Min svigermor har kjøpt leilighet og flytter neste måned. Vi trodde ikke vi hadde sjans men måtte prøve likevel, og så utrolig vi fikk lån! Så nå er hodet mitt fullt av hus, maling og farger. Konsentrasjonen er elendig, til og med i strikking, så jeg kan ikke love et mandagsmønster denne uken. Men jeg skal jobbe med neste ukes mønster. Nå skal jeg kose meg med å tenke på å pusse opp!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej! tack för din hälsning! Jag har inte varit i din blogg förr, tror jag. Så mycket kul du verkar hålla på med=) Väldigt intressant att vi verkar vara lika=)

Silja Devine sa...

Gratulerer!

Lilleduck sa...

Tusen takk! Har beiset mørk panel hvit på et av soverommene vi fikk ta i bruk nå allerede, begynner å flytte inn ting i morgen så vi får tømt en overfylt leilighet til visningsstand. Sånn er det når en har en snill svigermor!

Rosie sa...

Have fun dreaming about your new house, and your renovation plans.

Treesa sa...

Congratulations! It's always fun to dream about the possibilities, but even better when a dream comes true. Enjoy!

Lilleduck sa...

Thanks! I really enjoy myself with the house. I painted 3 walls light purple yesterday.